Saturday, February 10, 2007

Endelig hjemme igjen. Dro en rask tur innom gymmen og trente armer. Irriterer meg så utrolig når jeg legger på mer enn jeg klarer å løfte. Neste gang skal jeg ta med Elin så ho kan hjelpe meg. Den gode nyheten er at jeg ER blitt sterkere, så om jeg fortsetter sånn kan jeg snart ta alle i håndbak :) Eterpå var det lunsj hos Elin, trening og litt tanker om fremtiden. Jeg vil liksom alt, på en gang! Men det går jo selvklart ikke...da er det vanskelig å prioritere.
treninga gikk utrolig bra idag, hadde han løs og han henger på leken som en piraya. Ye!
Men sosiale antenner, det har han ikke. Det henger fortsatt igjen litt postpubertal oppførsel. Som å kun tenke på en ting. Og da spiller det ingen rolle hvilken ende det er i. Så da måtte vi klikke masse for alt annet enn det (DRO) og når han ikke klarte å styre seg var det rett i bilen. Det sier seg jo selv at slikt er selvforsterkende.
Kanskje derfor så mange mindre tiltrekkende gutter holder på med lignende på byen. Det HJELPER jo hvertfall ikke!

1 comment:

Elin said...

Det funka dritbra! Jeg begynner nesten å bli litt misunnelig på lekingen deres som funker så konge! Du er kjempedyktig, Siv!!!