Wednesday, February 14, 2007




Nå skal vi se om dette går. bildene er fra gårdsdagen, men uten internett får jeg ikke gjort mye. derfor har jeg begynt å trene stimulus kontroll på dekk og sitt, enda mer innkalling og vaska klær. Funnet en hest uten hode og spist spaghetti i mange farger.
Og selvfølgelig. Tilbrakt litt tid horisontalt på sofaen. Fikk ikke barnevakt, så klatringa ble utsatt til neste gang.
Eneste prosjektet jeg har om dagene nå er å få noen til å kjøpe line sammen med meg.
Frivillige?
Åja, og så den fordømte mappeoppgaven vi skal levere inn tema til.
Ellers har jeg vært og trent idag med Elin og Anne birthe, vi var der oppe i nesten to timer før jeg stupte inn døra hjemme. Da var det godt med ferskt brød og en varm dusj. Nesten som å få trøst når man har slått seg.
Planene videre for kvelden er å planlegge valentines dag. Jada, jeg går på den jeg. A skal lage middag og jeg har fått ansvaret for desserten, så etterpå må jeg innom meny og lete frem noe.
Men først er det fellestrening på løddesøl, har kjøpt inn gode godbiter og en haug med bra kriterieplaner. Denne jenta skal sjonglere mellom kriteriene ikveld, som en ekte slangende sirkusartist.
Jeg skal trene stimuluskontroll på dekk, sitt, stå, fri ved fot og utg stilling. Hvis det blir med tid til overs skal jeg trene rygging rundt meg og baklengs slalom.
Pliktene kaller!

No comments: