Tuesday, February 6, 2007


Endelig!

Etter uker med tørke og nesten vår

har det endelig kommet SNØØØ!

Jeg er så utrolig glad, for det kom ikke bare litt!

Det lavet ned

Jeg sto opp halv sju(ok, la oss være ærlige, sju)

lukket opp døra og skulle slippe ut Nemo

da haglet det litt og jeg smilte litt

ved tanken på at det kanskje skulle komme snø idag

så skulle vi ut på riktig

da snødde det

og ikke bare lavet det, det føyket

og blåste og snødde

så man fikk munnen full av kaldt vann

og nakken dekket av et lag snø

øynene nektet å åpne seg,

for hver gang man trakk pusten

måtte man passe på å ikke få snø i lungene

Aasne hylte og jeg kavet meg frem til bilen.

Og det fikk meg på så utrolig godt humør!

jeg elsker virkelig snø, og hvertfall når det kommer så mye!

Og så elsker jeg det fordi jeg har fått nye ski

og fordi man kan spise snø

(neida mamma, jeg gjør ikke det lengre)

fordi alt blir så mykt

og fordi jeg elsker å le av alle de som klager

Det er jo gøy :D


Men en tanke går til min kjære Elin, som er ute

og hugger trær

mens jeg sitter på skolen

og spiser niste

og lærer om Rosseu

Idag fortjener du en sjokolade Elin!

1 comment:

Anonymous said...

Så kult at det funker å legge igjen kommentarer nå!:o)
Tusen takk for sjokoladetanken! Det var utrolig kaldt, spesielt på morgenen, men når man har kledd seg for å jobbe ute så går det faktisk overaskende bra:o)
Men i dag har jeg fri og det var så deilig å endelig komme seg avgårde å få trent sammen med deg!:o)