Friday, February 23, 2007

Oppdateringer på treningsfronten:
Etter to dager i isolat i leiligheten har det blitt en del trening. Både for å holde alle på et normalt aktivitetsnivå og for å få tiden til å gå.
Har trent veldig mye stimuluskontroll, begynner å få noe som ligner veldig nå, kan tilogmed skifte mellom forskjellige kommandoer. Begynte å sette på kommando på stå også.
Har også trent musematte og ligg/sitt og bli.
For jeg har store planer om å baklengskjede snart. Begynte med dekk fra holdt.
Men fant ut at når jeg tok et steg mot han, så reiste han seg. Ikke så rart når jeg har brukt det som et feilsignal hvis han tilbyr noe jeg ikke vil ha frem.
Så bli trening ble det veldig veldig mye av igår kveld. Håper at iløpet av helga så kan jeg begynne å baklengskjede igjen!
Nå skal jeg på jobb til imorra tidlig, blir litt deilig også, etter å ha vært helt asosial i 2 døgn!
Og så snakka jeg med en skikkelig koselig navnesøster igår. Vi skal begge på instruktørutd til Canis, og nå begynner jeg å glede meg veldig :)

No comments: