Wednesday, March 14, 2007

Stekt sjokoladekake

Vi har hatt en faaabelaktiv dag.
Jeg har gått tur ned til barnehagen og henta Aasne, vaska leiligheten, vaska opp og rydda.
Bakt sjokoladekake og stekt egg til Bente.
Vært på trening og hatt det kjempefint.
Det gikk så bra med Nemo idag at nå kan vi ikke gi oss.
Jeg må fortsatt holde kjempehøy frekvens på kontakten, men idag kunne vi gå mellom alle hundene uten at han falt helt ut. o Je!
Elin fikk også en skikkelig lykkeboost idag, Comma er superflink, hun hadde kjempefin kontakt hele tiden, raske dekker og masse forstyrrelser. Les: jeg satt med hendene fulle av karbonader og pølsebiter og lo mens Elin trente kontakt.
Den hunden kommer til å nå langt!
Nå skal jeg legge meg og ha litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har sykla.
Men det har jeg ikke tid til å prioritere!
Gleder meg kjempemye til å kjøre 4 timer alene i bil, har på følelsen at jeg må lete frem handsfrien så jeg ikke blir helt alene...
Så alle kjente; bare å holde telefonen klar!

1 comment:

Elin said...

Det var knallgøy!:o)
Og dere har blitt utrolig flinke!!! Lykke til til helgen!
Dere ruler!;o)