Tuesday, April 24, 2007

Det er så ufattelig kjedelig når ting ikke går som det skal!
Det er akkurat som når man er sammen med en man egentlig ikke vil være sammen med, og så finner man bare flere og fler feil og negative ting.

Idag hadde jeg en kjempefin økt ute der jeg trente stå med stimuluskontroll, fri ved foten og på plass på kommando. belønte med kylling, pølse og karbonade. Draleken ville han ikke ha, så jeg belønte med ball og godbit når han hentet den.

MEN DA VI KOM HJEM!
Forbanna meg ta!Ville han ikke ha foret sitt inne en gang!
Nå får han tilbud om for et par ganger når vi trener. Om han ikke tar det avbryter jeg alt og går fra han.
Og slik skal jeg holde på til han spise foret som det var det siste måltid han fikk tilbud om.
Nå irriterer det meg tilogmed at han ligger så mye rolig inne.
Derfor har jeg åpnet en øl og satt meg til å rette litt på en oppgave.
Nok en dag i aggresivitetens navn og dermed nok en del husarbeid unnagjort.

No comments: