Sunday, April 8, 2007

Endelig hjemme igjen
Ikke det at vi ikke har hatt det fint, det er bare så utrolig deilig når man har kommet hjem, pakket ut og fått litt orden på leiligheten igjen.
Som regel når jeg pakker ser det bomba ut når jeg drar...
Skal på ny tur med skolen til Hovden tirsdag, så er gjelder det å vaske de riktige klærne og huske alt.
Tror jeg har sånn ca ordning på det meste nå( hvertfall i teorien)
Vi dro opp på hytta på torsdag kveld og rakk både en tur til Staulen og å være med på påskeskirennet som er obligatorisk hvert år.
Nemo løp løs hele tiden, helt til han selvfølgelig ble sårbent og måtte gå i bånd med sokker på
Se for deg en fin dressurhest som løfter bena høyt og elegant mens den går. :)
Ettersom lengre turer etter det var uaktuelt ble det trening på verandaen istede.
Målet når vi trener er å få flyt på de fleste gf. Sitt, dekk og stå går knakende bra. Utg stilling tar litt lengre tid, hvis det er mye forstyrrelser kan jeg ikke snu meg helt vekk.
Stillingsforandringer med bakbena fryst funker kjempebra, for slangehunden Nemo er ikke det noen utfordring.
Sitt og dekk under baklengs marsj er det vi har hatt størst fremgang på. Målet er å klikke for to sitt foran meg og så skal han tilby det igjen med en gang jeg begynner å gå bakover( og helt til jeg begynner å klikke for noe annet)

Nå tror jeg vi lar de tingene få seg en pause. Det som står på timeplanen fremover er å oppsøke forskjellige miljøer og bare klikke for kontakt og leke, og å trene apport. Den skal vi ha ferdig om tre uker.
Shit, nå holdt jeg på å glemme leksene vi skal sende inne til Morten!
Har to fremføringer jeg skal ha rett etter påske, en mappeoppgave og snart en eksamen.
*grøss
Her er det bare å sette av tid til kjedelig papirarbeid

No comments: