Wednesday, April 25, 2007

Idag har det vært fokus på fysisk trening- sykkeltur til byen og så fikk han bli med på fisketur etterpå.
Der vi fisker er det bare masse berg og steiner, så man må klatre og balansere uansett hvor man går. Når vi hadde pause kjente jeg han var skikkelig varm på ryggen , så tror å løpe løs der forebygger mange problemer. Forhåpentligvis får han bygget masse muskler av å løpe rundt der. Det var en utrolig dårlig setning, jeg gjentar meg selv jo!
På vei tilbake fikk vi trent masse på å gå pent i bånd, han er virkelig blitt helt hekta på fugler, og glemmer alt annet bare han får snike på en. Vel, ikke idag. Belønte når han gikk vedsidenav meg og gikk bakover helt til han tok godbiten. Etter hvert begynte han å jobbe for godbitene også.
Tror dette er veien å gå. Hver gang han ikke tar en godbit trekker jeg meg unna til han tar den for så å gå fremover igjen når han spiser.
Altså, jeg gjør å spise godbiten mer sannsynlig gjennom å forsterke det med en annen handling som er enda mer sannsynlig.
enkelt. effektivt.

Om vi fikk fisk? NEI! Dette er andre gangen på rad jeg er der uten å få fisk, så nå ligger fiskestanga på havets bunn.

No comments: