Saturday, April 14, 2007

Miljøtrening

Idag har jeg vært i byen og handla bursdagsgave, nye sommersko og en ny kalender
et antisenilt hjelpemiddel
Etter å ha svidd av noen kroner på bare nyttige ting tok jeg med meg Nemo ned på torget
Til å være lørdag og fint vær var det masse folk, barn som løp og blåste såpebobler og duer og spurv(hurra..) og andre hunder.
De gf jeg har flyt på funker kjempebra ute, sitt, dekk stå og likeledes under baklengs marsj.
prøvde meg på litt slalom på slutten, funket veldig bra etter hvert, men jeg måtte leke med godbitene for å få han til å holde fokus.
Tror jeg skal ta med leken neste gang, og fleskepølse og bare trene på de adferdene jeg har flyt på. Slalom er ikke en av disse og det merker man, han detter mye fortere ut når vi trener det med forstyrrelser. I tillegg skal jeg dra ut på nye steder bare for miljøtreningen i seg selv og huske å ta med vann.
Etterpå delte vi en is og ble gode venner igjen.
Og nå skal jeg prøve de nye skoa :D

No comments: