Monday, April 30, 2007

Til Karianne og Tone: Takk for meldinger i bloggen!
Har akkurat kommet hjem fra kurs i kr.sand og trening etterpå. Det gikk så vannvittig bra!
Vi hadde både Nemo og Comma ute og viste på kurs, og i tillegg til at det ble lettere for kursdeltakerne å skjønne hva vi mente fikk vi også verdifull trening med forstyrrelser.
Etter timene kom Hedvig bort og trente med oss.
Vi trente: APPORT! Og det funket! Har hatt litt problemer med at han holder så løst og at han tygger litt, vi får liksom aldri strekt tiden noe! Men idag introduserte jeg litt omvendt lokking. Siden det betyr frys i posisjonen du er i holdt han faktisk veldig bra når lyset gikk på. AHA, jeg FÅR den altså ikke når jeg slipper. Så han holdt som bare det. =Mye trening fremover
I tillegg kjørte jeg fellesdekk, fri ved foten som ser helt sykt bra ut og dekk-gå inntil-sitt opp.
Jeg belønnet en del med frolic og for, om han tok det fridde jeg han ut på det fjerde klikket og han fikk verdens beste belønning. Løpetispelukteflekker!

Stor gratulasjon til Elin som nådde et av sine mål idag :)

1 comment:

Elin said...

Tusen takk! Vi er utrolig flinke!!!