Tuesday, May 1, 2007

1. Mai

Og tross advarsler om at jeg burde, har jeg ikke gått i tog.
Istede har vi vært på Bakke og klatra i hele dag, rakk også å farge håret på Elin og hjelpe til med å spise restene av bursdagskaka til Sondre. Fin frisørbetaling :)
Jeg, Elin, bente, linn anita og paul dro ut med solkrem i sekken, kalk i veskene og pølser til niste.
Det ble en knallbra dag, vi bytta på å klatre og å ligge på teppet og bare slikke sol. HERLIGt!
Nemo var med og fikk løpe litt løs, han dro plutselig litt langt, så da bare la jeg han på teppet og så trente Bente med han. Herlig med sånne søsken! så kunne jeg sette meg ned og gjøre ingen verdens ting.
Har kjempelyst å legge ut masse bilder fra idag,men jeg må bare finne ut hvordan man lager album man kan legge de i. Å laste de opp som innlegg i bloggen tar jo hundre år med speilrefleksbilder...

No comments: