Monday, May 14, 2007

Alt som ikke er bra



Vel, ikke alltid det føles sånn.
Igår var jeg rundt på bloggene og kikket, men istede for å bli motivert ble jeg helt...får det aldri til.
Noen ganger føles det som det går to skritt fremover med hundetreninga, bare for å rase helt tilbake til begynnelsen igjen
jeg fikk faktisk ikke sove igår, for jeg bare lå og tenkte på neste helg.
Utrolig dumt, men jeg føler treninga er basert på å unngå noe. Unngå å være dårligst på kurset.
Og der vet jo alle det ikke blir bra trening av.
Skal opp og hente Elin, nei Nemo hos Elin etterpå, så får vi se.
Jaha, dette var altså dagens negative tanker som måtte ut, kommer tilbake med de positive ikveld.
Det er bare det at vi aldri har vært de dårligste før.
Shit
nå må jeg skrive
handa er bedre, så jeg får heldigvis til å skrive på pcèn igjen :)
Tuusen takk for hilsener i bloggen! Det var skikkelig gøy å komme hjem til :D
Posted by Picasa

No comments: