Friday, May 25, 2007

Eksamen

Hvem er den anonyme som har meldt seg på trening samling i bloggen min?
Nå ble jeg nysgjerrig :)
Akkurat ferdig med eksamen i pedagogikk, får ikke vite resultatet før tidligst ikveld, men krysser fingrene for at resultatet ble brA... ;)
Ellers har det skjedd ganske mye på treningsfronten, jeg hadde en skikkelig dårlig økt igår på skolen der jeg skulle teste innkalling fra forstyrrelse.
Der greide jeg å sette innkallingskommando på å løpe etter en godbit...Og det var ikke innkalling jeg skulle trene på en gang!
Fikk heldigvis en bedre økt etterpå utenfor butikken, med skrallende handlevogner som forstyrrelser og masse spennende mennesker. Det var på grensen til at han klarte det, men greide å trene med han løs gjennom å ha bra forsterkningskvalitet og høy frekvens.
Bra trening,som Håkon ville sagt :)
Fikk trent fri ved fot, vendinger, holdter innganger og innkalling pluss flyt på diverse gf.
Her trente jeg egentlig litt lenge, så fokus fremover blir korte økter på enten 1 minutt eller 5 rep.
På den måten blir jeg kanskje litt mer gjennomtenkt på hvordan jeg legger opp øktene.
Senere på kvelden trente vi å lage bråk med gjenstander(dra legokassa, løfte pose med lego og velte brusflasker og hermetikk) Denne treninga har fått et hopp fremover etter jeg økte f kvaliteten, så håper den fortsetter fremover.
Må jo være så klare som mulig til agility helga.
Trente også frys på target med fremlabbene, men når jeg tenker meg om så kanskje jeg vil ha target med snuten eller bakbena istede...hm...må tenke litt på det.
Nå skal jeg opp å trene agility med Elin. Hindersug og hinderinnlæring med godbit skål pluss kamping. I tillegg til noen økter med handling.
*Ønsk med lykke til, jeg holder på å boble over av innestengt energi etter en nervepirrende eksamen :)

No comments: