Wednesday, June 6, 2007

ikke smile, ikke le, ikke vise tennene. Og ikke vil han spise heller
Nemo ser fortsatt ut som på forrige bilde, så da støtter jeg meg på suksessen fra hytta og lar han være idag. Han har fått tilbud om mat to ganger, siste gangen spyttet han forkulen ut, så da var det nok prøving fra min side idag.
Akkurat det samme skjedde på hytta, og dagen etterpå var han fit for fight, så jeg mener og tror det er det samme som skjer nå.
Vi har igrunn trent hver dag siden, mja torsdag forrige uke, så kanskje det er grunnen.
Hadde egentlig tenkt å trene man tirs ons tors denne uka og så gi han fri et par dager. Da blir det litt forskyvning i planene, men men.
Skal prøve å få med meg min gode venn Paul til kvinesdal der Elin holder kurs på Lørdag, det hadde nemlig vært fin trening. Men det er 3 timer å kjøre, så jeg gidder ikke kjøre alene.
Hvis du leser dette Paul så si ja :)
Er litt deilig med hundefri idag også, merker jeg blir UTROLig irritert når han er sånn...ååå
På sånne dager ønsker jeg meg en border collie eller en kelpievalp....

1 comment:

Elin said...

Ååååå, den har jeg også lyst på! Så utrolig herlig:o)
Men du! Nemo var kjempeflink i dag. Han hadde tross alt tre løse tisper rundt seg! Og jobbet som bare det. Til og med i vannet!!!