Tuesday, August 7, 2007

Jeg er forelsket!


Etter over tolv timer på jobb trålet jeg og Aasne byens bruktbutikker på jakt etter små skatter folk ikke hadde oppdaget enda.
Og gjett hva jeg fant! Innerst inne i hjørnet på Mitt skattekammer sto denne stolen. Akkurat sånn jeg har letet etter! Den sklir rett inn i mitt 60-70 talls inspirerte hjem og skal få hedersplassen mitt i stua. Egentlig kostet den 50,- men siden det var salg der ute fikk jeg den for 25,- !!! Hurra!
Nå gjenstår det bare å trekke om stolputen, for den har sett sine bedre dager, men jeg er litt i tvil hvilken farge jeg skal velge. Egentlig kjøpte jeg svart skai til å trekke den om i, men når jeg kom hjem og fikk sett litt bedre tror jeg kanskje det hadde vært kulere med orange... Skal tråle butikkene rundt om de nærmeste dagene og se hva jeg finner. I den butikken jeg var i kostet nemlig det billigste stoffet over 500,- meteren....Alt for dyrt, jeg må jo tørre å sitte i den.
Oppdatert bilde kommer når jeg får trekt den om, i mellomtiden må jeg smile hver gang jeg ser bort på den :)
Posted by Picasa

No comments: