Saturday, July 26, 2008

�Idag trente jeg på at når noen banker på

Idag trente jeg på at når noen banker på skal kry springe og legge seg i kurven sin, vi økte avstanden til kurven reelt helt til vi sto helt ved døra og hun måtte løpe inn på kjøkkenet og rundt spisebordet for å komme til kurven. Jeg banker i døra så det rister i glasset og kry tenker seg om et sekund før hun kikker bak seg og rygger opp i lekekofferten til aasne som ligger åpen. Der presser hun alle fire labber oppi og setter seg ned mens hun strever for å holde balansen og kikker på meg som for å si: hvor blir det av godbiten da? Jeg lo så jeg holdt på å begynne å gråte og angret på at jeg ikke filmet den økten likevel :-)

Denne meldinger har blitt levert til din e-mail konto fra Network Norways MMS tjeneste. Meldingen var opprinnelig sent fra + 4746686931.

For å se hvordan meldingen opprinnelig så ut, klikk på knappen under.

3 comments:

Simen said...

Jeg foreslår at du inviterer til en treningshelg OG oppussingshelg, slik at vi kan være med å male i pausene! :) Så kan vi ta en velfortjent treningshelg når alt er ferdig en annen gang.

godt at du blogget, der er alltid spennende å høre hva Kry finner på.

Nina said...

Haha.. ser det for meg!!! :)
Alltid artig å få med seg kromspring idet hunden begynner å utorske om det kanskje ikke finnes andre, litt mindre "krevende" veier til belønning.
"Kanskje finnes det en snarevei?? En kan jo ikke la den muligheten stå åpen!!"
Hadde en artig seanse her selv en kveld. Kan jo ikke annet enn å le!

Anonymous said...

Så herlig Kry er!! Gleder meg til å møte henne!