Saturday, March 10, 2007

Jeg er glad for:


Jeg er glad for:

at jeg kan nå de målene jeg setter meg

at jeg kan le av meg selv når jeg gjør noe dumt

at jeg kan kle på meg om jeg fryser

at jeg har selvinnsikt nok til å forstå at hva jeg tenker har innvirkning på hvordan jeg oppfatter ting

at jeg har skrevet to artikler sammen med Elin

at jeg har venner som tenker positivt og ser muligheter i alt

at jeg har et barn som arver mine måter å se ting på

at jeg har selvdisiplin nok til å gå på skole, ha en bra jobb og ta meg av familien

at jeg er nysgjerrig

at jeg istede for å bli misunnelig spør meg selv hva jeg kan gjøre selv for å oppnå de samme tingene

at jeg jobber med at "perfekt" er en illusjon, og at å være helt gjennomsnittilig åpner opp flere muligheter

at jeg er en handlingskraftig jente som ordner opp selv, og

at jeg er ydmyk nok til å ta imot hjelp fra de som er flinkere


Alt i alt, jeg har mye å være glad over akkurat idag!


Og så får jeg snart en samboer om alt går som det skal. en kamerat fra Tyskland trenger et sted å bo mens han leter etter leilighet. Og da får jeg sikkert enda flere ting å være glad for.

Som ferdig middag foreksempel. Eller gleden av å glede seg til ferdig middag( selv om jeg kanskje ikke får det)



No comments: