Tuesday, March 13, 2007

Nå har jeg bare hatt noen fantastiske dager!
Det er sol,
vår,
tid for å være ute.
Og det har jeg jammen fått være også.
I barnehagen
når jeg kommer hjem.
Og på kveldene.
Det er så herlig å være ute :)

Nå for tiden går alt kjempefint med Nemo, vi koser oss og går lange turer, fryder oss over hvor bra det går med treningen og slapper av.
Jeg var egentlig litt nervøs før helga. Men nå tenker jeg som så: at hvis jeg tror vi kan bli supergode bare ved hjelp av at jeg går og er nervøs, da har jeg jammen god tro på følelsenes kraft.
Så derfor har vi bare kommet så langt som vi har kommet.
Og det må jo holde det :)

Igår var vi i Kr. sand og trente bak en vet. klinikk. Der er det hester, masse lukter og spennende ting(les: brøytekanter med lukteflekker)
Men Nemo skuffet ingen, fikk han fint inn med litt maskingeværklikking på kontakt med en gang han kom ut. Og deretter brukte han all den oppsparte energien(les: 8 timer uten aktivitet) på MEG! Hurra hurra hurra!
Fikk trent på stim på dekk og litt sitt, innkalling og fri ved fot. Og det beste av alt er at han er så flink til å leke. Han løp etter ballen, tok den rett foran en lukteflekk Og snudde og kom tilbake i full fart uten at jeg sa noe!!!
Det er så deilig når det går bra.
Etterpå var jeg og Elin inne og besøkte et av de første stedene som har blitt utsolgt for påske egg.
påske egg tiden går mot slutten....sukk....

No comments: