Thursday, April 19, 2007

Igår var vi endelig på plass og klatra igjen, været var upåklagelig.
Bortsett fra at jordene vedsidenav var gjødslet med fersk kumøkk, gjett hvem som rulla seg i det!
Nemo glinset i sola av våt kumøkk, så det ble et par omganger med shampo før all lukta gikk vekk....

Ellers har jeg ikke tatt allergimedisiner på to uker, for jeg har jo vært på fjellet. Så når endelig bjørkepollenet slo til for fullt slo det også meg ut.
Jeg sover nesten hele tiden, snorker gjør jeg også, så det er kanskje bra jeg sover alene.
Fikk uansett tid til et STA møte igår ettermiddag, og nå begynner jeg å lure på tanken om å bli leder...hm..
Ellers ha vi fått trent sykt mye hjemme og sykt bra, på skolen idag, bare sykt. Alt for høye kriterier og en sterk uvilje mot å senke dem. Det straffer seg, så etter en fin grilltur med klassen har jeg plassert meg selv i tenkeboksen og skammekroken.
Det skal bli bedre.

Nå er det snart tid for middag hos mamma og å skifte ut vinterdekkene, det er nok på tide.
Og siden jeg klarer alt
så klarer jeg selvsagt det også selv :)

No comments: