Tuesday, June 5, 2007


Sånn her ser Nemo ut etter en dag i byen med masse inntrykk.
Vi var med på oppvisningen, 5 forskjellige hunder i ringen samtidig og alle gjorde forskjellige triks samtidig.
Jeg kan vel ikke skryte på meg stålkontakt og at han jobbet for godbitene, men jeg er alikevel fornøyd og han jobbet bedre jo lengre vi var der. Vi viste gå på to, hopp gjennom armer og bein og så fikk alle barna klappe han etterpå :)
Så er det bare å fortsette på den fine trenden, tenkte jeg skulle trene hver dag frem til fredag og så gi han fri et par dager.
Leste nettopp om treningsmengder i Canis og fikk noen ideer...

Jeg er så trøtt, men nå som jeg endelig har fri kan jeg ikke legge meg tidlig!
Så nå er klokka fem på tolv og jeg tror jeg kan trekke meg tilbake med god samvittighet.
Skal bare svare Karianne og si det er meg, deg, Elin og en anonym som har meldt seg på trenings samling, stedet vet vi ikke enda, kommer an på hvor mange som kommer. Men vi har bestilt sol og konkurranse trening med ringbånd, kommandant og ingen prestasjons angst. Den kan du legge av deg hjemme :)

No comments: