Sunday, July 29, 2007

Blåbær tur

Tok meg en tur på traktoren opp til Evje

Plukket bøtta full av blåbær

Og her ser dere hva det skulle brukes til!


Det er vel igrunn ikke så langt fra sannheten, bortsett fra at det ikke var traktor jeg kjørte, og igrunn var det ikke meg som kjørte i det hele tatt. Men jeg satt på. Og i bilene bak var vi mannsterke. Jeg plukket et halvt rømme beger før jeg gav opp og lekte gjemsel med de andre istede. Men min store sterke mann plukket to liter blåbær som han forærte( ikke fortærte) en søt liten pike. Så nå kan jeg spise jordbær og blåbær med kesam m/vanlijesmak. Det er så godt! OG det er ikke tomt enda. Frysen er full til deilige smothieser og rista brød, og imorra blir det pannekake party med ekte hjemmelagd rørt blåbær syltetøy.
Så om du leser det her, ja så er du vel invitert da.
Hvis det blir noen igjen skal vi ha blåbærkrig på utsiden, så ta med brukendes klær
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

NAM!