Sunday, July 1, 2007

Hovefestivalen


er over, og vi har hatt den beste uka vi kunne hatt!
Til tross for et par dager med regn og gjørme, fikk vi den beste avslutningen vi kunne tenke. Strålende sol, Billy Talent og My Chemical Romance på programmet. Iskalde øl og glade folk. The Gossip og gode venner, sene kvelder og sykkelturer med min kjære.
Nå er det klesvask, dusjing, rydding og restitusjon.
Snille Sigrid har passet Nemo, så han har jeg hentet i kveld og plassert på en pels i sofaen.
Snille Line har hjulpet meg å vaske opp og rydde etter en uke uten å ha vært hjemme.
Snille Elin og Linn Anita har gjort festival opplevelsen verdt alle pengene.
Snille Atle har holdt ut med meg mens jeg har hoppet rundt på konserter og ranglet hjemover.
Snille Mamma har passet Aasne om kveldene så jeg kunne kose meg på alle konsertene.
The Noisettes leverte den råeste konserten under festivalen.
Og snille Ståle har fulgt med meg rundt på mine rare påfunn, spilt trommer på blikkplater i skogen og passet på meg når alle de andre har sovet.
Jeg har hatt det så bra!
Posted by Picasa

No comments: