Thursday, August 30, 2007

Ekstremsport





Så var det klart for dagens ekstremsport; farging av vipper og bryn.
Jeg vet fra tidligere erfaringer at ett minutts uoppmerksomhet kan få fatale følger når man farger med svart farge, jeg vet også at å farge hos frisøren ikke gir noen garanti da jeg sist gang kom ut med rødt hår(etter eget ønske) svarte øyebryn, vipper og dertil mørke ringer rundt øynene. Etter et heftig møte med en øyenbryns pinsett var heller ikke området under mine ribbede øyenbryn tilnærmet sin naturlige farge en gang. Du vet noenganger føler man alle folk stirrer på en hvis en ikke er i sitt ess. Vel denne gangen kastet ikke bare folk et kort blikk på meg, de kastet seg tilbake som for å virkelig forsikre seg om det de så var riktig. en klovn??! Ja, jeg så faktisk slik ut. Vel, denne gangen skulle jeg ikke gå i den fella, jeg klistret meg inn med brunsvart(?) farge, hadde meg en kort tur ut for å hente et glass vann og LØP inn på badet, gned av meg kremen med dopapir, vaskekluter og sterke såper.
gleden var derfor kortvarig da jeg sekundet etter kunne se meg i speilet og konstatere at jeg ikke hadde fått noe farge overhodet....
Nytt forsøk, og denne gangen satt jeg meg foran dataen(WARNING). Etter noen endeløse minutters ventetid prøvde jeg meg igjen(20 minutt!!!!!) og det var en svak farge som viste seg.
Skyldte derfor ut alt, spyttet i vasken og gikk for å se på tv igjen.
En halv time etterpå ser jeg fargen begynner å komme frem, og den er ikke lysebrun, den er mørk og svart og jeg ser ut som en mann! Tydeligvis har denne fargen fortsatt å virke etter jeg trodde jeg fikk ut alt.
Så nå kommer jeg ikke på skolen imorgen. Og hvis du ser noen som går med finlandshette ute ikveld og gjemmer ansiktet hver gang forbipasserende går forbi. Så er det meg.

3 comments:

Kari Anne said...

Få se bilde!!! Please!??

Prøv vanlig brun neste gang... Den blir naturlig og fin. Men ikke forveksle den med askebrun. Den blir også helt grusom!!


Men sett inn bilde, da... Vær så snill???

Elin said...

Hihihi... Enig med Kari Anne! Vi vil se bilde!!!

Anonymous said...

aiaiai... trenger jeg å si mere... og utrolig kjapp du er til å svare! Ligger du på lur eller? Postet innlegg og vips hadde du komentert!!!