Friday, August 10, 2007

Ut på tur forbanna sur

   

Eller hvordan det nå var. Så på film istad og nesten sovnet, etter en lang dag på jobb var ikke det så vanskelig. Jeg har fått både altfor mange timer i sola, juling og litt nedsatt hørsel. Fremtidig utsyr vil derfor være ørepropper, eller helst elektronisk hørselsvern som bare stenger ut de høye lydene. Når den samme setningen i tillegg blir gjentatt 30 ganger på under ett halvt minutt skulle jeg dessuten ønske jeg hadde en kald øl i handa istedefor en lunka imsdal og ingen hørsel i det hele tatt. Syns du lillesøstra di er irriterende? Da har du ikke vært på min jobb. Heldigvis fins det bra dager også der man ikke skulle ønske seg noen annen jobb i hele verden, tilfelle noen lurte om jeg bare klager.
Idag passer jeg dessuten lille Comma som piper under stuebordet og lukter fisk.
Er det en mus? Er det en katt? Nei, det er andre halvdel av springer mafiaen!
Første halvdel ligger og drømmer søte drømmer om eventuelle valper den strenge mammaen hans nekter ham å lage. Makan til strenge regler her i huset...
Posted by Picasa

No comments: