Sunday, August 12, 2007

Tilfeldighet? Trokke det nei....

   

Lånte film og kjøpte sele til Nemo med samme navn, filmen var egentlig bra, selen var det helt sikkert
Igår hadde jeg bare fri hele dagen og det var så fantastisk utrolig deilig! Egentlig ble jeg spurt om å jobbe tolv timer, men jeg klarte å si nei(hurra) SÅ igår hyret jeg inn kjære snille Ståle til å hjelpe meg å lage hinder.Jeg passer Luka når han trenger og han bygger ting når jeg trenger. Jeg hadde igrunn tegnet opp en hinderskisse etter fri fantasi, men Ståle ordnet opp og tegnet og skrev på mål, var med meg og valgte ut material og sagde til stykkene. Og jeg...jeg trente med hundene imens. Hvilken lykke Nå er nemlig full fokus på å leke i alle situasjoner, så da drar vi rundt og leker overalt.
Plan: Igår kjørte jeg alle tre hundene ute, begynte å leke med Nemo, men så fort han slapp kalte jeg bort en av de andre for å leke og ha det gøy. Vet ikke om det funket så veldig bra, tror det som gav best resultat var å forsterke ved å la han vinne leken når han drar som en skikkelig bryggesjauer. Så alt i alt, den økta var jeg veldig fornøyd med.
Etter å ha baksert alle plankebitene, et ferdig hinder, to klissvåte hinder og en sulten sjåfør inn i bilen dro jeg for å lete etter noe til å ha bommen til hindere på. Skal det være så vanskelig da! Jeg lette overalt på biltema og endte tilslutt opp med noen møbelvinkler i stål, de er ikke så veldig stabile fordi de er helt rette, men i mellomtiden får de duge. Vet ikke hvor jeg skal få tak i det andre steder?
Hjem til middag og film, ut på togstasjonen for å hente Bente som har vært på Øya og en liten treningsøkt. Nå var Nemo uuuutrolig treg å få i lek, hvis noen så oss på den første instruktørsamlinga vet de hva jeg snakker om....det gikk tilslutt, men da gav jeg meg mens leken var god. Comma derimot var skikkelig flink, og jeg sier det igjen Elin, den hunden kan du komme langt med. Tren!(med meg) Tok meg i å trene stimuluskontroll når han var passiv og det er jo hvertfall passifiserende! Heldigvis fikk jeg bevisstheten min tilbake og trente rygging istede. Men jeg fikk meg en liten støkk, så nå er målet å trene hundre nye plasser før neste kurs....
Plass 1: Dekkmann på stoa
Plass 2: Togstasjonen
Check!
Idag skal vi....skrekk og gru...prøve oss i byen kanskje
Jo vi skal
Skal vi?
Hvis jeg lover å kjøpe meg en is når vi er ferdig så.
Så gjør jeg det
Ja jeg gjør det
Posted by Picasa

No comments: