Thursday, September 6, 2007

Sitter på skolen og holder på å gjøre ferdig en oppgave, men egentlig er det andre ting som frister.
MAT
senga
og så tenker jeg på at jeg skal være med på babysvømming idag som ekstra pappa med foto og film.
Nemo fikk fri ihele går, han trengte det. Vi har trent mye hver dag i en uke, så for å få til en treningsdeprivasjon og forhåpentligvis en formtopp har han bare fått løpe løs med Luka og ikke fått mulighet til å trene, okej litt stimuluskontroll. Jeg klarer ikke la være!
Idag gav jeg han for mye mat også så han ikke spiste opp, og så drømte jeg at jeg hadde rykket frem flere hakk på valpelistekøen :) Etter jeg har gjort alt jeg skal idag og levert Aasne skal jeg og Atle på kino og ut å spise. Det er skikkelig lenge siden jeg har vært på kino og jeg tror filmen vi skal på er skikkelig bra. "Tatt av kvinnen" hvis jeg husker riktig.
Og forresten tror jeg det er noe galt med meg. Fra å spise hver 2. time (jeg må det ellers dør jeg) har jeg plutselig mistet matlysten helt, sur blir jeg og slapp og orker ingenting, men det er liksom ingen mat som frister, ikke sjokolade heller...(!!!!)
hjelp, om noen har noen forslag til noe godt å spise så kom med det.
Se så mye møkk jeg klarer å skrive bare fordi jeg vet jeg må gjøre oppgaven.
nå går jeg :)

3 comments:

Frk.Badegakk said...

Titter innom for å ønske deg en riktig god helg!=D
Tatt av kvinnen, er det etter boka til Erlend Loe? Hvis så fremt i fall det er den, så er i allefall boka alle tiders!=D

Elin said...

Hjelp... Please! Jeg er desperat!!!
Hilsen golden-frisee...

Anonymous said...

Brownies bruker å hjelpe når man ikke har lyst å spise noe annet ;) Gir et fint lite sukkersjokk :D