Friday, May 9, 2008

Oslo



Endelig ankommet Oslo!
Etter tre timers intens skriving i dag, diverse køer og fergetur fra helvetet var det ufattelig deilig å komme frem, åpne en kald øl og bare prate hund!
Egentlig skulle jeg skrive ferdig eksamen i går kveld og utover natten så jeg fikk god tid til å pakke og lufte hunder før jeg skulle dra i dag, men den gang ei… Det begynte med tunge øyelokk foran kjøkkenbordet og endte med høylydt snorking i senga. Derfor satt jeg og knatret og gråt mine modige tårer i dag tidlig mens klokka ubønnhørlig tikket mot slaget tolv og Kry viste frem sine verste sider. Er det noen gang jeg har angret på at jeg skaffet meg valp så var det da!
Løsningen ble øreklokker med Moulin Rouge på høy styrke og da klokken slo halv tolv satt jeg på skriveren mens jeg kastet klær og utstyr ned i en bag, luftet hunder og plukket bæsj. 5 på tolv ble eksamen levert, men det tok enda en halvtime før jeg landet såpass at jeg var i stand til å starte kjøreturen.
Endelig fremme fikk Kry løpe sammen med Agera, verdens søteste og galeste kelpie. To av samme alen må bare bli bra.

2 comments:

Simen said...

Jeg gleder meg til bilder og bloggeri!

Jeg skal belønne alt sammen :)

Anonymous said...

Høres ut som en tøff start på dagen og en behagelig avslutning. Gud, jeg skulle ønske jeg var hjemme nå!