Saturday, May 3, 2008

Turbilder

Etter å ha hatt en kveldsvakt måtte jeg noe ufrivillig ha våken nattevakt i tillegg ettersom nattevakten som egentlig skulle være der ikke kom.
For det første er det ille nok å ha nattvakt uten å ha sovet først, for det andre, de som kjenner meg vet at jeg ikke passer til å være nattevakt, jeg blir så trøtt!
Heldigvis fikk jeg sovet et par timer på morgenen før vi dro ut på tur med Susanne og hennes tre hunder, det var så deilig å komme ut og bare snakke hund, grille og kose seg i sola.

Mattias, Susannes blide sønn

Nemo var populær og fikk med seg hele gjengen på å løpe runder rundt gården vi satt på

Kry og Tina fant virkelig tonen, de lekte og lekte og så aldri ut til å bli lei av hverandre

Aina, den søte pensjonerte border collien

Kry har blitt stor og har fortsatt ikke fått så mye pels(hurra!)Hun stooorkoste seg på tur


Og Pinky, Susannes nåværende agility stjerne

1 comment:

Simen said...

Fine bilder :)