Wednesday, July 9, 2008

�Sitter på jobb og blogger fra mobilen, d

Sitter på jobb og blogger fra mobilen, denne uka har det gått i ett med jobbing og ting som skal ordnes før jeg drar til oslo. Eksosrøret på bilen har slått sprekker på seg og nekter å samarbeide så det blir nok søpla neste. Familieliv og hundehold passer ikke alltid sammen, når vi kommer hjem fra jobb og barnehage er det rene sirkuset i den lille leiligheten. Nemo nøyer seg med en liten runde og hilser på alle sammen, kry oppfører seg som hun skulle vært uten mosjon og sosial kontakt en 8-9 dager og aasne gir gladelig en hjelpende hånd til dette vandrende stuntshow. Jeg får grå hår og stadig lavere forventet levealder idet jeg går inn i den 5. runden av forhandlinger om eventuell husfred. Igår fant jeg imidlertig ut at det beste kanskje var å go with the flow istede for å forsøke å kontrolle all denne energien. Jeg satt derfor på fyrverkeri cd'en på full guffe og gikk og la meg på soverommet med ørepropper i ørene og en halv sjokolade. Førstehjelp etter en fæl dag på jobb. Der lå jeg en god halvtime før jeg hørte det begynte å roe seg der ute og jeg kunne returnere. Med minus ett liggeunderlag og pluss alle sofaputene på gulvet syns jeg ikke offeret hadde vært så stort og vi kunne gå middag og kveldskos i møte med en mye roligere og triveligere gjeng enn vanlig. Hva lærte vi idag? Sikkert ingenting utenom at det nye huset skal ha et eget buldrerom med lydisolerte vegger, dempet belysning og kaffeautomat

Denne meldinger har blitt levert til din e-mail konto fra Network Norways MMS tjeneste. Meldingen var opprinnelig sent fra + 4746686931.

For å se hvordan meldingen opprinnelig så ut, klikk på knappen under.

2 comments:

Kari Anne said...

Du er modig som lar dem herje ferdig uten deg tilstede! :-)

Men så er du tøffere enn toget fra før, da, Siv :-)


Hvor er dere i tiden mellom 11. til 20 august? Da er nemlig vi på hytta i Telemark og har bare halvannen time ned til Arendal (hint hint)

Anonymous said...

Hoho.. Mamma og jeg lo da jeg lete innlegget høyt. Hørtes ut som en tøff dag. Ballrom tror jeg er en ide i det nye huset!