Sunday, June 3, 2007

Endelig sol, og sliten hund

sliten
solbrent
mett

Var på Hestens dag på hove,
ingen baklengskjeding
( jug! jeg kjeda dekk fra holdt og første del av stå under marsj hjemme) han var ikke spesielt gira på godbiter, så det ble en runde med fot trening og høy frekvens rundt hesteringen.
Så dro vi ned til byen på barnas kultursøndag for mer miljøtrening og kos. Man kan ikke gi seg før det går dårlig...eller noe
Her tok jeg på sele og brukte kos som belønning når han la seg ned, varmt, bråkete og masse masse barn, hoppeslott, hester, konsert og balltriksing.
planen var å bare ha nemo med, for å( forhåpentligvis) habituere han for bråkete situasjoner. Det gikk som det måtte gå. Absolutt strålende!
Han la seg ned når vi stoppet og begynte tilogmed å leke med meg når vi satt oss på bakken for å se på konsert.
Han kunne stå helt stille når barna klappet han og var generelt bare søt :)
Nå har jeg nettopp hatt besøk av to venninner, kyllingsalat, sjokolade og masse mimring.
Sitter og hører på babyen til de som bor over.
Takk jeg er glad jeg har en 4 år gammel jente som klarer seg selv! Nå skal jeg sovne til en bok om flerkulturelt mangfold i barnehagen og så er det tidlig opp for siste eksamen imorra.
Etter det blir det enten utepils eller hundetrening.
Hm....:)

No comments: