Saturday, June 2, 2007

i looooove my dog

Oj, skjermen min er så skitten at det ser ut som vinduene mine når jeg kikker ut i cyberspace..
Idag har det vært en super dag.
Tusen takk til Kerstin for hilsen i bloggen, blir så peppet av det :)
Jeg har tatt tak i ting jeg bevisst har valgt å ikke trene på og fått litt orden på det.
Jeg har satt kommando på dekk og bli og stå og bli, nå er det bare å kjede det sammen og drøye tiden. Tror det vanskeligste er når jeg bare står helt stille, så nå skal vi begynne med stoppe klokke.
Vi har vært på rideskolen og TAG til meg for riktig valg av miljø! Dette trengte vi!
Men Nemo klarte bragdene strålende og kunne gå fot både forbi ridende hester og inne i stallen.
Ellers har jeg trent innkalling med medhjelper og fått opp interessen for den nye leken vår.
En vaskefille festet til et tau. Denne gangen har jeg vært skikkelig flink til å slutte når han er som mest gira og leke skikkelig stygt. Han elsker det og henger tilogmed i den når jeg heiser han opp! Det ser skikkelig stygt ut når vi leker, masse knurring og knuffing, jeg kan dra i pelsen hans, legge meg over han og dra han etter meg.
I tillegg har jeg vært på nettet og handlet en ny leke her . Håper den er så kul som den ser ut.
Så, nok en vellykket hundedag her på Sørlandet, imorgen er det hestens dag og baklengskjeding på planen.
Sov godt og tren hardt!

2 comments:

Elin said...

Nå gjelder det bare å gi på med treninga skjønner jeg...:o)
Kan jo ikke bli hengende etter! Så bra at du er så flink til å trene i nye miljøer, filme deg selv og å trene på ting du har drøyd ut! Du imponerer som vanlig Siv! TAG til deg!

Kari Anne said...

Du begynner å bli så avansert i treningen din nå, at jeg klarer ikke å følge deg teoretisk lenger :-) Jeg har ikke kommet halvparten så langt som deg, engang...

Med andre ord, jeg kommer sikkert til å lære maaaaasseom to uker! :-) Juhu!