Wednesday, January 30, 2008

Den første leken

 

Nemo har som sagt syntes at Kry har vært litt ekkel og heller gått bort når hun har kommet til han, men nå har de så smått begynt å leke sammen! Han er ikke så veldig forsiktig når han haler i tauleken, men hun henger på som bare det :)
Kry blir mer og mer en blanding av piraya og ja...hva skal man si...hvis man hadde sluppet løs en...jeg kommer ikke på noe dyr som har så mye energi og pågangsmot...
Idag har hun vært med på skolen og minglet og lå pent og sov i buret under hele seansen, dog etter å ha blitt roet ned av meg, det er ikke alltid hun er like flink til å roe ned seg selv....Akkurat nå fikk jeg fanget henne i luften etter hun spurtet rundt i stua og skremte opp stakkars nemo som lå og sov, han så ut som han hadde falt ned fra månen :) Så må jeg bare holde henne i fanget og stryke henne og så sovner hun med en gang, tvangskosing. Det positive er at når hun først sovner da så sover hun både vel og lenge, og tungt! Idag lå hun i bilen under hele kurset, men ikke en lyd! -hun bare gikk ut av buret og la seg i setet når hun så jeg ikke var der, og så sov hun videre. Jeg kan gå ut av bilen mens hun er våken også og da bare legger hun seg til å sove istede, for en fantstisk hund!
Ingen uhell inne enda heller, jeg er flink til å passe på når jeg tror hun skal ut, og belønner henne hver gang hun går på do ute. For en halvtime siden pep hun og skrapte på døren, jeg slapp henne ut og hun gikk rett på do ute! Er det mulig for en drømmevalp :D
Posted by Picasa

1 comment:

Simen said...

Ingen drømmevalp uten en drømmetrener! ;)

Stå på! Det er superkoslig å lese om valpen.