Sunday, January 27, 2008

 

 

 


Endelig hjemme!
Vi har hatt en lan, men kjempekoselig tur til Kronbacken for å hente Kry. Snille Elin og Eva stilte opp som selskap på turen da Atle ble syk og ikke kunne bli med.
Så vi fikk stappet inn 4(!) hunder, tre mennesker,minimalt med bagasje og soveposer til alle(selv om det ble en del likevel) Vi hadde en kjempekoselig tur der vi fikk snakket og planlagt rundt diverse prosjekter vi kanskje skal sette igang med, men mest av alt satt jeg nok og tenkte på Kry :D

Hun er bare helt fantastisk! Kommer bort og pusser på de som setter seg ned og er skikkelig sosial, Ulf og Heidi har virkelig gjort en bra jobb med sosialiseringen!
Jeg orker i grunn ikke skrive mer, det er ikke så lenge siden vi kom hjem og jeg er trøøøtt...
Posted by Picasa

6 comments:

Anonymous said...

For en fantastisk fin hund! Gleder meg til å se den!:)
Det gjør nok mamma også;)

evy said...

Søt søt søtsøt, søt, pass deg så hun ikke blir kidnappet av meg. Grattis så mye med ny valp. Gleder meg til å se henne.

Anonymous said...

ÅÅÅÅ!!!! Skikkelig søt! Kommer å hilser på en dag:)

Marianne said...

Kjempe søt, gratulerer så mye! Blir nok en LP champion dette her.....:)

Anonymous said...

Så søt! Hun virker jo helt fantastisk! Ååå, så gøy dere kommer til å få det framover!

Mitt hvite hus said...

Gratulerer med valpen:=) Blir spennende å følge dere fremover. Håper du skriver og forteller masse om hva du gjør med valpen din.