Tuesday, February 5, 2008

målsetning

Noen ganger føler jeg at jeg aldri i livet kommer til å rekke å trene inn alt jeg burde så tidlig som mulig, jeg er så redd for å glemme å trene på noe viktig at jeg nesten ikke koser meg med å ha valp…Skal jeg starte litt på alle gf og bruke tid på det eller skal jeg trene masse burleker og gå fot eller skal jeg bare kose meg mest mulig og miljøtrene. Eller trene på at hun skal kose, hun er nemlig mer glad i å løpe og herje enn å kose med meg, jeg vil ha en sofahund også…
Etter en masse tenking og frem og tilbake har jeg satt meg noen mål for tiden frem til neste helg da vi skal på kurs.

Mål:
Få til noen himla bra burleker til neste helg
• Fokusere på å løpe inn og sitte med mye forstyrrelser
• Jobbe med burleker på ulike plasser
Trene inn komme tilbake med leke ordentlig og trene med godbiter fremme når vi kamper
Gå ned til byen minst to ganger til før neste helg
Trene med Nemo hver dag, fokusere på
• Burleker
• Fri ved foten
• Fellesdekk

Bruke tagulatoren for hver gang jeg trener på et av punktene, 10 tag = 50 kr.
200 kr = cd :D

4 comments:

Simen said...

For en flott plan! :)

Det var smart å ha en målsettning som bare går over noen dager - da er det vel større sjanse for at man lykkes. ;)

Unknown said...

Tjena tjejen
Lycka till med målsätningen, min är att få krypet klar, det har tagit 2 år än så länge ;-)
Du är utmanad kolla Wetos dagbok!!
Kram Ann-Kristina & Weto

Miss Talseth said...

Hei Siv, grattis med dagen på etterskudd! Fikk du no fint? (bortsett fra valp;) Jeg blir nesten sliten bare av å lese om all treninga di (altså med tanken på hvor mye du rekker!), men det er så gøy og inpsirerende at du ser etter det som er bra med begge bikkjene og stadig utfordrer dem. Stå på!

Anonymous said...

Gratulerer med overstått Siv! Hvor gammel er du nå da?