Thursday, May 29, 2008


Da er alt pakket og klart for å dra på valpetreff i Sverige, har filmet litt til på ståprosjektet vårt, men tror ikke jeg rekker å legge den ut før jeg drar. Skal prøve å filme mer iløpet av helgen. Jeg har begynt å variere på hvor hun skal stoppe, og det vanskeligste til nå er når targeten er rett foran buret og jeg står langt unna, hun stopper men klarer ikke bli stående, hun må liksom ta et steg. Tror vi gjorde om hundre ganger, så nå har jeg gått tilbake til å bruke omvendt lokking når hun stopper og jeg står helt nære. Jeg tror også at jeg skal gå tilbake til å få mer trykk på stoppene igjen, da får hun mer vekt bakover og det vil bli lettere å stå stille.
Egentlig hadde jeg tenkt å dra ned til sjøen så de skulle få bade og løpe av seg før vi dro, men prosjekt bading ble til prosjekt båndtrening ettersom Kry ikke hadde tenkt å gå fot på vei ned. Jeg hater hunder som drar i båndet! Etter en svett halvtime hadde jeg to hunder som gikk fint fot på hver sin side og jeg kunne vende nesten hjemover igjen. Dette skal jeg trene på hver dag i sverige også!
Legger ut et bilde jeg tok etter vår lille promenade, min lille stjerne :D

No comments: