Tuesday, May 27, 2008

Vi har trent videre på stå på musematte etter Håkons kommentar, film kommer snart!
Idag har jeg startet henne fra buret og variert hvor langt ifra jeg står i forhold til musematten, hvor langt hun må løpe før hun kommer til musematten, hvordan jeg står i forhold til den, hvordan jeg holder leken. Vi lå vel på 60-70% og jeg prøvde å ikke bli forutsigbar i hva jeg utfordret henne med. Flink tenkende hund!
Apropos tenkende hun har jeg forsøkt å bytte på å la henne få utfolde seg fritt og belønne seg selv med å løpe, leke med Nemo og alle ungene her og kontroll ved å trene innkalling, fri ved fot innimellom og å ligge i buret til tross for at jeg kaster leker til Nemo og fyrer han opp, det er skikkelig vanskelig for en liten krutt tønne som helst vil være der ting skjer. Ting går fremover og hverdagsfoten vår begynner å ta form til tross for at jeg hanker henne inn når hun er som mest giret. Igår trente vi på sakte marsj idet vi smøg oss bort for å kikke på en rådyrgeit som går nedenfor huset vårt. Det finnes alltid en anledning til å trene!

No comments: