Wednesday, August 13, 2008

 

 

 

 

Idag dro vi på oppdagelsesferd for å finne en kjenn mammaen til atle kalte de dødes tjern! Selv om hun bare tullet kommer jeg aldri til å gå dit alene på kvelden, spesielt ikke siden det ligger rett ved et gammelt fraflyttet hus...grøss...
Jeg og Aasne tok med oss begge hundene for å bade dem og ta litt bilder, alt gikk veldig bra helt til Aasne begynte å hyle og skrike au au og kikket på bena sine. Da jeg kikket ned var begge de sandalkledde små bena hennes dekket av TISSEMAUR! Stakkars barn, min første tanke var å kaste henne i vannet, men ettersom det både var vanskelig å komme seg uti og jeg hadde tresko og kamera rundt halsen fikk jeg dratt henne med meg opp på plenen, revet av henne sandalene og børstet bort alle maurene. Hun var helt rød på bena etterpå og det hjalp ikke at hun er redd for maur fra før av. Heldigvis gikk det jo bra, og vi fikk smurt på litt salve som skal hjelpe mot stikk og pakket henne inn i teppe når vi kom hjem, hun var helt fra seg. Jeg hater tissemaur jeg også og i hele kveld har jeg følt det har kravlet overalt på meg....uæ
Og Therese, hvis du trodde vi hadde fått fulgt med mye på kurset om Aasne hadde vært med kan du ta en titt på det øverste bildet, resultatet av en halvtimes treningsøkt hvor Aasne fant en penn i bilen...
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Haha :D Tar poenget :P.